NYPD Blue Up On The Roof
S1, A12: Medan Martinez utreder en rad brott med en falsk bankomat, ger Kellys utredning bevis på att Licalsi har kopplingar till maffian. Samtidigt försöker kommissarie Fancy att förlänga vårdnaden han har om en ung pojke vars mamma befinner sig på ett behandlingshem.