Outlander Useful Occupations and Deception
S2, A3: Jamies dagar och nätter domineras av politiskt spel, medan Claire finner tröst i sina läkekunskaper. Medan de planerar att stoppa Culloden, bland annat med hjälp av en ung ficktjuv, hotar det förflutna att sätta käppar i hjulen.