The Good Wife Utanför bubblan
S5, A4: Alicia försöker få tag på Lockhart/Gardner-filer när hon förbereder sig för att lämna firman. Samtidigt anställer firman Elsbeth Tascioni för att representera dem i ett åtal om sexuella trakasserier som väckts av en anställd, och Eli och Jackie är oense om hur mycket inflytande hon borde ha i Peters administration.