The Comeback Valerie Gets What She Really Wants
S2, A8: Det är Emmy-prishelg, och Valerie får sin första smak av framgången tack vare sin populära medverkan i Seeing Red. Valerie undrar om hennes man Mark kommer att dyka upp på hennes livs största kväll, deras meningsskiljaktigheter till trots.