The Good Wife Vanära
S1, A11: Alicia får veta mer om Peters misslyckande när hon representerar Glenn Barnets hustru, Marie Browning, i en skilsmässoöverklagan. Samtidigt kommer Will och hans svarandens ombud allt närmare varandra under ett ärende mot Duke Rosco, en sarkastisk TV-kommentator.