The Blacklist Vanessa Cruz
S2, A18: Uppdragsstyrkan spårar en provocerande kvinnlig skurk på listan, en bedragare som riktar in sig på den rika eliten. Tom vädjar till Liz om hjälp. Red pressar Liz beträffande Fulcrum och hävdar att det är en fråga om liv eller död.