The Marvelous Mrs. Maisel Vi drar till Catskills!
S2, A4: Familjen Weissman anländer till Catskills för sin årliga sommarsemester och försöker att vänja sig vid gamla mönster. Rykten kring Midge och Joels separation får Rose att snoka i sin dotters kärleksliv. Susie måste anpassa sina sommarplaner i ett försök att hålla sin och Midges karriär igång.