The Good Wife Vi i juryn
S5, A12: Alicia och Will representerar varsin hälft av ett par som anklagas för drogsmuggling, men rättssalen blir ett virrvarr av förvirring och juridiska teknikaliteter när de insisterar på att ha separata juryer. Samtidigt försöker Cary charma en Lockhart/Gardner-klient, Kalinda försöker reparera ett trasigt förhållande och Marilyn börjar sin utredning om eventuellt valbedrägeri under guvernörsvalet.