Superstore Video Game Release
S3, A13: När ett gäng videospelare invaderar Cloud 9 för releasen av ett nytt spel försöker Jonah hjälpa Amy att lägga undan en kopia till sig själv vilket tar dem med på ett oväntat äventyr.