Modern Family Virgin Territory
S3, A16: Luke tycker att Lily stjäl all uppmärksamhet och tillsammans med Manny försöker han få henne att framstå i dålig dager. Gloria upptäcker att Claire har en hemlighet. Mitchell lyckas förstöra Jays största golfögonblick.