Bones Vreden hos juryn
S9, A9: Brennan är jurymedlem i fallet om Peter Kidman, en professionell fotbollsspelare som anklagas för att ha mördat sin fru. När hon använder ren objektivitet för att bevisa att mördaren är oskyldig, dör hans bästa vän och nyckelvittne. Teamet på Jeffersonian måste jobba tillsammans för att bevisa att fotbollsstjärnan faktiskt var skyldig till att ha mördat både sin fru och sin vän.