Banshee Ways to Bury a Man
S2, A7: Lucas är rasande och ser sig om efter sätt att få bort Proctor. Lucas och hans män skakar om kunderna och stripporna på Savoy, och sedan ger de sig på Sharp för att få information om en ecstasy-operation som Proctor ligger bakom.