Fresh Off The Boat We Done Son
S2, A9: Jessicas och Honeys vänskaps sätts på prov efter en argumentation om förvaltningsfastigheterna. Louis gamla vän Barry stannar längre än han är välkommen och Eddie börjar ett deltids jobb hos DMX.