Våra värsta år Weenie Tot Lovers And Other Strangers
S5, A18: Peg och Al måste bestämma sig för om de ska ge sina sista hundra dollar till Bud så att han kan besöka Vita huset eller till Kelly som har chans att bli utnämnd till "fröken Korv".