S6, A12: John Irvin befarar de värsta när Dolores försvinner. Poliserna letar efter en kropp när en mentalt sjuk man erkänner att han våldtagit och dödat sin flickväns dotter. Två bröder bedriver sin egen utredning när deras syskon mördats.