Wheels
S1, A9: När Artie riskerar att bli petad från regionsmästerskapen utmanar Will studenterna att lämna sin trygghetszon och betrakta livet ur en annan synvinkel. Kören arrangerar en divatävling mellan Kurt och Rachel.