Fresh Off The Boat Where Have All the Cattlemen Gone?
S5, A7: Louis förkrossas av upptäckten att Matthew Chestnut lämnar restaurangen för ett jobb på Dollywood. Men när han erbjuder Eddie chansen att jobba med honom på köttrestaurangen nobbar hans son erbjudandet för att istället söka befordran på sitt nuvarande arbete. När Jessica upptäcker att Amy Chestnut ska flytta och lämna positionen som chef för Hem- och skolaföreningen gör Jessica allt hon kan för att ta över den.