NYPD Blue Where'd The Van Gogh?
S4, A5: Martinez första fall som gruppchef handlar om en polis som är gift med två kvinnor. Simone och Sipowicz upptäcker att ett rån kan ha varit iscensatt, och Russells nykterhet utsätts för prövningar.