Yes/No
S3, A10: När Will planerar en överraskning för Emma tar han hjälp av kören för att överrumpla henne. Becky får upp ögonen för Artie. Finn berättar vad han planerar att göra när skolan slutar. Det kommer som en överraskning för kören.