You're Gonna Need Someone on Your Side
S5, A11: Kvällen innan Lucas och Lindseys bröllop smider de planer för att rädda Nathans och Haleys äktenskap. Brooke parar ihop Peyton med en gammal pojkvän och fortsätter ta itu med Victoria.