License To Wed
Du ska köra genom centrala Chicago i blindo. Ta hand om två skrikande, dreglande spädbarn med skräckinjagande utseende robotar. Sluta ha sex. Ja, det också. Det är inte litet pastor Frank kräver innan du får lov att säga "Ja!" Robin Williams, Mandy Moore och John Krasinski har huvudrollerna i denna absurda, sorglöst romantiska komedi om ett ungt par som är ivriga att få träda fram till altaret och om en präst som vill sänka skilsmässofrekvensen genom att gallra ut par som inte har en chans att lyckas innan det är dags att kasta risgrynen. Anmäl dig till pastor Franks förberedande giftermålskurs. Garanterat tuffare än fältjägarna. Och mycket roligare!