1BR
Efter att ha lämnat ett tungt förflutet för att följa sina drömmar lyckas Sarah få den perfekta lägenheten i Hollywood. Det känns nästan för bra för att vara sant. Och mycket riktigt, något är inte som det ska. Hon får problem med sömnen, blir förföljd av märkliga oljud och hotfulla lappar. När hon till slut får reda på den fruktansvärda sanningen är det redan för sent och hon är fast i en klarvaken mardröm.