2 Guns
När ett försök att infiltrera en internationell drogkartell misslyckas, överges DEA agenten Bobby Trench (Denzel Washington) och Michael Stigman (Mark Wahlberg), officer i flottan, av sina överordnade. Nu när alla önskar att de antingen hamnar i fängelse eller under jord, kan de bara lita på varandra. Och, något som deras förföljare snart kommer att upptäcka, när goda killar låtsas vara onda under flera år av sitt liv, kan de inte undgå att plocka upp ett eller annat trick på vägen.