360 är en dramatisk dramathriller som tar oss med på en resa som börjar i Wien, genom Paris, London, Bratislava, Rio, Denver och Phoenix. Den utspelar sig på 2000-talet och handlar om olika människors upplevelser av kärlek. Människors liv länkas samman och öden skapas.