600 Inches
Jackson Holes vinter 2008, rekordbrytande med 600 tum snö, utspelar sig i denna spännande uppföljare. Upplev face shots, klippdykningar och djärva nedfarter med Storm Show-gänget. Utvald som Best Overall på Cold Smoke Awards 2009, det är en säsong för rekordböckerna.