Blinded by the White
Utforska klassiska Jackson Hole-linjer och pressa in i Teton Range. Det ursprungliga gänget, tillsammans med nya ansikten, presenterar en realistisk bild av skidlivet i Jackson Hole. Med en anpassad soundtrack levererar producent Darrell Miller en kraftfull upplevelse - pulveråkning på dagen och après-ski på kvällen. Gör dig redo att bli Bländad Av Det Vita!