A Case of You
Efter att ha mött sitt vackra, framgångsrika och nygifta ex beslutar den halvdesperate Sam att testa online dejting. Han skapar en lätt förskönad profil och när en tjej faller för honom är han tvungen att försöka upprätthålla fasaden.