A Dark Truth
I Ecuadors djungel har ett multinationellt företags allians med en blodtörstig militärregim resulterat i ett blodbad. Endast rebellen Francisco Francis (Forest Whitaker, Repo Men) och hans fru Mia (Eva Longoria, tv-serien ”Desperate Housewives”) kan bevisa sanningen. För att komma till rätta med en personlig skuld, tar den före detta CIA-agenten Jack Begosian (Andy Garcia, Ocean's 13) på sig frilansuppdraget att rädda Francisco och riskera allt i en brutal kamp för att avslöja mörkläggningen.