Åh, en sån deckare!
En kriminalkomedi om barnfotografen Ronnie Jackson som övertalas av den mystiska och vackra baronessen Carlotta Montay att spela rollen som deckare. Snart finner sig Ronnie indragen i en osannolik historia med fala kvinnor, mystiska kartor och internationella ligamedlemmar. Regi: Elliott Nugent. I rollerna: Bob Hope, Dorothy Lamour, Peter Lorre, Lon Chaney Jr, Charles Dingle, John Hoyt m.fl. (My Favorite Brunette)