All to Play For
Sylvie är en ensamstående mamma som lever ett enkelt men kärleksfullt liv med sina två barn, Sofiane och Jean-Jacques. Hennes vardag skakas om av en tragisk händelse när Sofiane hamnar på sjukhus efter en olycka. Myndigheterna ifrågasätter Sylvies förmåga att ta hand om sina barn och socialtjänsten ingriper.