Amidst the Devil's Wings
Efter en konspiration leder till det kallblodiga mordet på affärsmannen Enrique Delavida, svär hans son, Manuel, att ta ut sin hämnd på de som dödade hans far. Han går i krig mot både de som har makten och de sydamerikanska drogkartellerna, men snart kommer kriget finna sin väg till hans hemtrakter.