Motor City
Detroit på 70-talet. John Miller faller för flickvännen till en av stadens gangstrar. För att hämnas sätter gangstern dit John för ett brott han inte har begått. Bakom lås och bom planerar John sin hämnd på mannen som tog hans käraste ifrån honom.