The Continental: Från John Wicks värld
Vapenbröder
Winston Scott, ett före detta gatubarn från New York, håller på att etablera sig som affärsman i London. Men han dras tillbaka till Manhattan av sin brors attack på The Continental, ett hotell som drivs av en sadistisk gangster. Winston börjar söka efter sin bror och skapar en flyktplan med hjälp av sina allierade. Men en armé av lönnmördare från Höga bordet står i vägen och hotar hans planer.
Winston söker efter rättvisa för sin bror Frankie, och rekryterar ett team för att hjälpa honom stoppa Cormac och ta över The Continental. De navigerar genom Höga bordets förrädiska undre värld och undviker också en kriminalare från New York-polisen. För att lyckas behöver de en man på insidan och samarbeta med ett kriminellt gäng. Men när Cormac får veta riskerar deras plan att gå i stöpet.
Winstons team splittras när de kämpar för att slutföra sin plan. Cormacs män tar Winston till fånga, men han och hans team inleder en fullskalig attack på hotellet. Medan dödstalet ökar tappar Cormac kontrollen och hotar att spränga allt för att stoppa Winston från att ta över The Continental.