Annette
En romantisk musikal om den framgångsrike ståuppkomikern Henry och hans fru Ann, en berömd operasångerska. Deras liv förändras drastiskt när dottern Annette föds med en oväntad gåva. Regi: Leos Carax. I rollerna: Adam Driver, Marion Cotillard, Simon Helberg, Devyn McDowell, m.fl.