Moulin Rouge!
En passionerad poet faller för en vacker kurtisan i denna exotiska musikal av den fantasifulla regissören Baz Luhrmann. Stjärnorna Nicole Kidman och Ewan McGregor tar med dig på en fantasifull och sensuell resa till nattklubben Moulin Rouge i Paris.