Chicago
En musikfylld kriminalkomedi om Roxie Hart, en aspirerande sångerska som hamnar i fängelse efter att ha mördat sin älskare. Tillsammans med den glamorösa nattklubbsstjärnan Velma Kelly och den slipade advokaten Billy Flynn navigerar hon genom Chicagos rättssystem med sikte på att bli en mediesensation. Regi: Rob Marshall. I rollerna: Renée Zellweger, Catherine Zeta-Jones, Richard Gere, Queen Latifah, John C. Reilly, Dominic West m.fl.