Armed Hands
Lucas är 46 år. Han är en bra polis - chef för vapensmugglingsenheten i Marseille. Maya är 25 år. Hon är en ung polis inom narkotikaroteln i Paris. Det händer ofta, vapen och droger på samma plats. Lucas och Mayas vägar korsas men inte helt slumpmässigt. Arresteringar, tillslag, informatörer- deras fall kommer att ha många beröringspunkter. Även deras liv. Därför att historien började långt innan deras första möte.