Att hitta balans
Highliners går på en tunn lina högt uppe i himlen och förvandlar misstro till förståelse. Genom deras visuellt extrema och fängslande praktik bevittnar vi ett teams outtröttliga strävan efter balans-funnen inte i stabilitet, utan i att omfamna instabilitet.