Autism and Me
"Autism och jag" är en insiktsfull observerande dokumentär som utforskar autismspektrumet genom ett antal irländska barn, tonåringar och unga vuxnas upplevelser. Vi får höra direkt från en rad engagerande deltagare om hur det är att leva med autism och hur de upplever att omvärlden ser på dem.