Baby Driver
En begåvad flyktbilsförare tar musiken till hjälp för att bli bäst på det han gör. När han en dag möter kvinnan i hans drömmar ser Baby en chans till en sista flykt, denna gång från sitt liv som kriminell. Men ledaren för ett brottssyndikat har andra planer för Baby och snart tvingas han, med livet, kärleken och friheten som insats, ta del i en stöt dömd att misslyckas.