Bad Behaviour
Före detta barnstjärnan Lucy försöker en gång för alla bli kvitt all ilska hon känner – mot såväl sina föräldrar, sin exman och sin vuxna dotter – genom en retreat ledd av den andlige ledaren Elon. Frågan är bara om Elons plattityder biter på Lucy, eller om hon kommer komma ut som en sämre människa. Bad Behaviour är en mörk komedi med Jennifer Connelly, Ben Wishaw och regissören Alice Englert i huvudrollerna.