Behind Marc Anthony's OPUS
I den här fängslande kortfilmen beskriver salsastjärnan Marc Anthony hur hans tolfte album, OPUS, kom till. Vi får en ingående inblick i hans skapande – från låtskrivandet till en maratonsession i studion där han spelade in alla sina sångstämmor på en enda dag, som dessutom var årsdagen av hans mammas bortgång.