Beyond the Line
Andra världskriget är snart slut och trupperna börjar återvända hem. En brittisk soldats plan skjuts ner över fiendens territorium. Han räddas av en amerikansk soldat. Tillsammans måste de nu besegra fienden och ta sig i säkerhet.