" Jack Burton blir inblandad i en övernaturlig kamp när han hjälper sin vän Wang att hämta hans fl ickvän på fl ygplatsen. Hon kidnappas och plötsligt befi nner sig Jack långt under San Fransiscos Chinatown i Lo Pans imperium av demoner och skumma varelser."