Bitch
Den provocerande berättelsen om en kvinna som inte klarar vardagsstressen och antar en våldsam hunds psyke. Hennes frånvarande man tvingas nu att återskapa banden med sina fyra barn och sin svägerska medan de försöker att hålla familjen samman under denna bisarra kris.