Black Panther: Wakanda Forever
Drottning Ramonda (Angela Bassett), Shuri (Letitia Wright), M'Baku (Winston Duke), Okoye (Danai Gurira) och de mäktiga dora milaje kämpar för att försvara sin nation mot främmande makter efter deras älskade kung T'Challas död. När wakandierna försöker inleda ett nytt kapitel behöver hjältarna ta hjälp av krigshunden Nakia (Lupita Nyong'o) och Everett K. Ross (Martin Freeman) för att staka ut en ny väg för kungadömet Wakanda. Black Panther: Wakanda Forever är skriven av Ryan Coogler och Joe Robert Cole, och regisserad av Ryan Coogler.