Blonde Ambition
Staden som aldrig sover ska få träffa tjejen som aldrig ger upp. Jessica Simpson spelar Katie Gregerstitch, en småstadsskönhet från Oklahoma som har åkt till New York för att besöka sin pojkvän. Men efter att hon finner honom i armarna på en annan kvinna bestämmer Katie sig för att dumpa honom och finna sig själv istället. Med hjälp av två arbetskamrater (Andy Dick and Penelope Ann Miller) fixar hon ett jobb på en byggfirma där hon träffar och faller för en toppenkille (Luke Wilson) med en ännu större hemlighet. Inget kommer dock stoppa den här målmedvetna tjejen från att uppfylla sitt hjärtas önskan i den romantiska komedin som bevisar att man inte kan stå i vägen för en smart och vacker tjej. Även Willie Nelson medverkar i filmen.