Boar
En familj besöker den karga och vackra australiska vildmarken, men upptäcker att de inte är ensamma. Där finns ett odjur, ett enormt vildsvin med en osläckbar blodtörst. Besten skyr inga medel för att försvara sitt revir, och dödar med en rå, djurisk grymhet som ingen någonsin sett förut.