Breakdown
Kärleksfull pappa. Trogen make. Professionell lönnmördare. Alfie plågas av minnen från ett våldsamt förflutet och tappar snart kontrollen över sitt liv. Men hans sammanbrott får konsekvenser som påverkar arbetet och nu tvingas Alfie försvara sin familj från hans skoningslösa arbetsgivare. Breakdown är berättelsen om hur en man faller i onåd och vägen tillbaka när hans familj hotas.