Breezy - fri som kärleken
Frank Harmon är en torr fastighetsmäklare runt de sextio som vägrar släppa in kärleken i sitt liv. Men så stöter han på den sjuttonåriga hippien Breezy som är hans raka motsats - spontan, sprallig och full av livslust. Sakta, sakta börjar han smälta inför flickan som gör allt för att ta sig in i hans hjärta.